piątek, 6 listopada 2015

Suszarnia z widokiem

Kiedy mieszkałam z rodzicami i siostrą w bloku w Lublinie mieliśmy klucz (który dzieliliśmy z sąsiadami) i dostęp do tzw. suszarni. Jednak jako że nasze mieszkanie miało spory balkon praktycznie nigdy z niej nie korzystaliśmy. Dodatkowym „utrudnieniem” było to, że trzeba było do niej dotrzeć . Problemem nie było wjechanie windą na ostatnie, dziesiąte piętro i pokonanie dodatkowego półpiętra schodami, problem pojawiał się wraz z otwarciem drzwi. Za nimi znajdował się korytarz, słabo oświetlony a raczej praktycznie zawsze ciemny, ponieważ żarówki znikały w tajemniczych okolicznościach. Same suszarnie także były dosyć kiepsko oświetlone ale spełniały swoją funkcję. Pranie schło szybko.

I pewnie w mojej głowie pozostałby tylko taki obraz suszarni w bloku. Jednak miałam szczęście poznać suszarnie hiszpańskie ;) Najczęściej znajdują się na dachu budynku aczkolwiek spotkałam się też z suszarniami na patio. Jednak tylko te na dachu mają interesujące widoki. Rozwieszanie i zbieranie prania to sama przyjemność.

Suszarnia na dachu. San Fernando (Cádiz) 

Suszarnia na dachu. San Fernando (Cádiz)
 
Suszarnia na dachu. San Fernando (Cádiz)
 
Suszarnia na dachu. San Fernando (Cádiz)
 
Suszarnia na dachu. San Fernando (Cádiz)
 
Suszarnia na dachu. San Fernando (Cádiz)
 
Tu gdzie teraz przebywamy mamy również możliwość wieszania prania na sznurkach zawieszonych pomiędzy mieszkaniami.
 
Pranie sąsiadów
 
Nasze sznurki
 
Oczywiście nie byłabym sobą gdyby pierwsze rozwieszanie prania nie obyło się bez ofiar ;) Jedna ze skarpet wylądowała piętro niżej na sznurkach sąsiadów a druga na samym dole na patio. Okazało się że wiatr był tak silny, że pomimo że przypięłam skarpety jak zawsze, spinaczami, udało się im sfrunąć. Pocieszałam się, że były to tylko dwie skarpety a nie całe pranie ;)
 
Miałam okazję używać suszarni na dachu z takimi widokami :D
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Casco histórico.
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Casco histórico.
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Timón.
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Timón.
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Timón.
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Timón.
 
Suszarnia na dachu. Madrid. Barajas. Timón.
 
 
 
Zdjęcia i teksty są moją własnością i nie zezwalam na ich kopiowanie bez mojej zgody./ The photos and texts are my propriety and I don’t allow to copy them without my permission. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz